تیم امید آرشیو خبر ها
طوفان سیاه و سفید آقای گروسو

طوفان سیاه و سفید آقای گروسو

شاگردان جوان فابیو گروسو بعد از شکست دپورتیوا، کروتونه، لیاچ نیویورک و بلونیا به مرحله ی نیمه نهایی جام ویارجو رسیدند و به مصاف تیم اسپاتزیا رفتند که در مرحله ی قبل مدافع عنوان قهرمانی لیگ جوانان، تورینو را شکست داده بود.

 

در غیاب کاپیتان اول و دوم تیم رومانیا و کلمنزا ، بلانکو مدافع اسپانیاییمان کاپیتان بود

 

یوونتوس در این بازی دراماتیک ابتدا 1‐0 عقب افتاد، سپس در دقیقه ی 13 نیمه ی دوم پل لیرولا دفاع راست اسپانیایی روی سانتر کاستا بازی را مساوی کرد، شیاتارلا بازیکن اسپاتزیا به اشتباه دروازه ی خودی را گشود، اما چند ثانیه مانده به پایان بازی، ماجوره بازی را مساوی و به پنالتی کشاند.

 

 

پل لیرولا ، رویای کودکی اش پوشیدن لباس یوونتوس را به واقعیت تبدیل کرد ، چه غریب است که متولد اسپانیا باشی و عاشق یوونتوس تورین ، به گفته ی خودش وقتی فهمید یوونتوس می خواهدش باور نمی کرد ، الگویش؟ استفان لیختشتاینر

 

در پنالتی ها هم یووه و اسپاتزیا هر کدام 3 پنالتی خراب کردند، تا در نهایت یووه به لطف هافبک فرانسوی اش سورین به فینال رسید. گروسو بعد از بازی گفت:

 

بازی عجیبی بود، ما لایق رسیدن به فینال بودین و خوشحالیم. هدف کلی ما این است که یک گروه از بازیکنان را شکل بدهیم که کیفیت فوق العاده ای داشته باشند، اما حالا می خواهیم رقابت ها را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

 

فینال فردا ساعت 3 به وقت ایتالیا خواهد بود، پالرمو دیگر تیم فینالیست در نیمه نهایی توانسته بود اینتر را از پیش رو بردارد.

 

لازم به ذکر است، در بازی یوونتوس و بلونیا در مرحله ی یک چهارم نهایی، با کمال تاسف، لوکا کلمنزا هافبک تهاجمی یووه دچار پارگی رباط صلیبی شد، او در پیامی از حمایت های بازیکنان و کادر تیم تشکر کرد:

 

مصدومیت های کوچک و بزرگ بخشی از شغل ماست و وقتی که اتفاق می افتد نیاز به ترحم و یا اینکه بپرسید چرا و چگونه این اتفاق دقیقا برای شما رخ داد ندارید. اعتقاد دارم که نیازی به پاسخ دادن به هیچ کدام از این سوالات ندارم و جواب های من همان هایی هستند که به خودم و به تمام کسانیکه از من حمایت می کنند می دهم، به کسانیکه در این سفر جدید که در انتظارم است از من حمایت می کنند، من به کسانی جواب خواهم داد که می خواهند من را زودتر و قوی تر از قبل ببینند. اری  … قوی تر از قبل … این اصطلاحی است که در بین پیام های بی شماری که از سوی شما، از طرف همه ی شما دریافت کردم طنین انداز شده است. پیام هایی زیبا، پر از محبت، پیغام هایی که برای من نقطه ی قوت مهی است و به من انرژی می دهد تا بدون یک قدم رو به عقب به سوی ریکاوری کامل پیش بروم و تمام تلاش لازم برای این کار را انجام دهم. می دانم که به زودی باز خواهم گشت، من آگاهی و اراده و تمایل لازم برای اینکار را دارم. مطمئنا هیچ مانعی من را متوقف نخواهد کرد … باشد … من تنها می خواهم یک بار دیگر بگویم که از همه ی شما متشکرم، دوستان، خانواده، نامزدم، هم تیمی هایم، رقیبانم (‌فقط در زمین) ‌ … ، متشکرم بابت این موج محبتی که شما من را به وسیله اش به زانو در اوردید … هرگز فکر نمی کردم که قلب این همه آدم را به دست آورده باشم … به زودی هم دیگر را در زمین خواهیم دید … لوکا ⚽❤️.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: